Pagina's

maandag 29 oktober 2012

Blog Post

Een tijdje geleden won ik bij haar de give-away. Reuze benieuwd was ik naar wat ze ervan zou maken, ik mocht nl zelf kiezen welke kleuren ze ging gebruiken voor het vintage tasje en gaf haar als tips dat ik wel hield van petrol, groen en okergeel.
Haar post over het uiteindelijk resultaat miste ik op de één of de andere manier dus was ik daarjuist super enthousiast als ik een groot pakketje van B-post voor mij zag liggen. (Zijn we trouwens niet allemaal kleine kindjes als het op pakjespost aankomt?)
Dus dat pakje ging snel snel open om dan nog eens 2 pakjes te vinden + de patroontjes voor leuke vintage tasjes. Een kaartje werd bijgevoegd om te melden dat er nog enkele extra spulletjes in verstopt zaten om het lange wachten te compenseren. De schat!

de pakjes         en         patroontjes

In het eerste pakje dat ik openmaakte vond ik het beloofde tasje met superleuke bloemenbroche, met daarin enkele supercoole ritsen, die je op haar blog ook zag. Vooral van de gestreepte was ik toen al weg en nu heb ik er zelf dus ook! Een dikke dikke merci! En de kleuren combi van het tasje? Helemaal mijn ding! (op de foto lijkt het gewoon blauw, maar het gaat wel degelijk om petrolblauw en okergeel)

In het andere pakje vond ik een leuk vogeltjestasje met 2 lavendelzakjes (die had ik al verwacht want toen ik de grote enveloppe opendeed, kwam ik de geur van lavendel al tegen, zalig!) Ook een hele hoop knopen die je in de post van de ritsen ook al kon bewonderen. De ideetjes begonnen in mijn hoofd al te rollen.


Conclusie van die alles: KAREN JE HEBT ME VEEL TE HARD VERWEND!!!!

5 opmerkingen:

  1. een super tof pakketje! Proficiat!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben blij dat je eens iets gewonnen hebt, zo voel ik me minder schuldig van een half jaar geleden ;-) ! En wie weet een volgende keer ook nog eens bij mij (maar wanneer dat gaat zijn...?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn er hier al een paar geweest ondertusen hoor sigi + 2 komende die ik vorige week heb gewonnne ;-)

      Verwijderen
  3. amai wat een super plezant pakketje!
    veel plezier ermee!
    (k ga van de middag uw pakketje van mij klaarmaken, dus t komt eraan ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen