Pagina's

dinsdag 17 september 2013

Viking Boy

Helemaal verliefd was ik toen ik deze stof voor het eerst zag en hij ligt dan ook al even in de kast wachtend op het juiste patroontje. Nu dat wachten moest niet meer te lang duren, aangezien ik maar een halve meter had gekocht (waar ik tot nu toe nog altijd perfect mee toekom als ik iets voor de zoon maak)
Een tricot hemdje werd het uit de ottobre 6/2011 en gecombineerd met een effen oranje tricot. De kam snaps werden boven gehaald en toen liep het mis (zoals meestal als ge in het midden van de nacht nog iets doet). De eerst rij zat helemaal goed en toen begonnen we aan de 2de rij en slaagde ik erin om de eerste snap al omgekeerd te zetten. Gelukkig ging het om het bovenste knopje en aangezien dat hier toch nooit wordt dicht gedaan, ga ik het zo laten (anders wordt gegarandeerd de stof verpest).
En de boy? Die vond het deze keer vooral geweldig om voor model te spelen.

4 opmerkingen:

  1. Mooi! En hij is er precies wel content mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als je dat lachend snoetje ziet, dan vergeet je toch gewoon dat die ene kam snap er omgekeerd inzit! Zalig stofje hé, ik heb de blauwe versie ooit eens verwerkt in een longsleeve, en heb spijt dat ik mij de groene niet aangeschaft heb..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is heel mooi geworden! Ik ben ook fan van het stofje :-)

    BeantwoordenVerwijderen