Pagina's

donderdag 12 juli 2012

De strijkspuitbus

Enkele weken geleden was ik gastvrouw van een mylène demonstratie en tussen mijn geschenken zat deze spuitbus: de Spray en Go

Enkele dagen geleden was ik te lui om het strijkijzer boven te halen voor enkele stukjes stof en moest ik opeens aan die bus denken. Nu ja, het zoeken naar de bus heeft waarschijnlijk wel langer geduurd dan gewoon het strijkijzer op te zetten, maar laten we dat even ter zijde houden. En wel ja het ding doet zijn werk moet ik toegeven. Nu op hardnekkige plooien zal het wel niet werken, maar kleine kreuken waren al snel weg. Even spuiten en dan met de handen plat strijken, en het heeft nof een aangenaam fris geurtje ook. (niet onbelangrijk aangezien je handen er wel lang naar blijven ruiken.)
Waarschijnlijk in elke winkel wel te vinden onder één of ander merk. Maar deze staat nu bij mijn stofjes en zal zeker ook meegaan op een volgende vakantie.

Ook blij met mijn bestelling van bij rood met witte stipjes die eergisteren al aankwam en hoopt tijdens hare verlof er toch al iets mee te doen. Nog een dagje werken (allé half dagje) en dan een goei 2 weken verlof!!!!

1 opmerking:

  1. wat een tof vooruitzicht, geniet ervan!!!
    go go & spray, geweldig ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen