Pagina's

donderdag 16 augustus 2012

Uitslag Give-away

En hier is hij dan de uitslag van de give-away!! Helaas zonder bewijsmateriaal. Ja hoor de batterij van het fototoestel liet het gisteren weer afweten tijdens de uitstap naar de grotten van Han (die trouwens zéér goed is meegevallen) En bibi heeft hem ondertussen ook nog altijd niet in de oplader gestoken. Maar namen werden afgeprint (zoals beloofd degene die reclame maakte 2 maal) alles in een plastieken doosje en de onschuldige kinderhand van dochterlief (onschuldig valt natuurlijk over te praten) haalde er 2 namen uit.
Het tasje met geheime inhoud gaat naar Liesje van Bizzy Lizzy en het verassingspakket is voor Evy Depont van 2misses. Stuur jullie gegevens maar door naar Eveke60@hotmail.com en ik probeer ze maandag op de bus te hebben. Alvat PROFICIAT en aan al de rest: volgende keer beter

7 opmerkingen:

  1. hip hip hoera voor beide winnaars!!!
    liefs, mimixxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. trouwens nen dikke mercie voor je leuke pakketje,
      ge zijt veel te goe meiske,
      van de week komt het in de schijnwerpers!
      liefs, mimi xxx

      Verwijderen
  2. Joepie!!!! Super! ik ben benieuwd naar de geheime inhoud!!! (ik stuur je een mailtje met mijn gegevens)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whoehoe! Juist terug van reis en ik val alweer in de prijzen! Ik stuur je vlug een mailtje!

    BeantwoordenVerwijderen