Pagina's

zaterdag 15 juni 2013

Giggle

Ziehier mijn versie van de Giggle hemdjurk uit "Homemade mini couture"
Lekker fel resultaat en op vlak van opvalbaarheid het perfecte kleedje om aan te doen op uitstapjes
:-)
Stof komt van het gekende en beruchte lapjeskraam op het stoffenspektakel en de knoopjes gekocht bij de naaijuf.

In het echt bijna fluo geel met fel groen
 
 Bij het mooie weer van vorig weekend hoorde natuurlijk een BBQ of twee en werd er nog snel een hoes gemaakt uit een afgeschreven tafelzeil.
 
Ook ging ik met een vriendin naar Shopville en kocht er wat masking tape van Papiermier, 2 paar oorbellen en een schoon stukske stof waar ik niet aan kon weerstaan bij Annamarieke. Er werd dan ook de dag erna al een patroontje gezocht en stof geknipt. Hopelijk volgen de foto's van het resultaat ook snel. Het is dat we door het teveel gebabbel op de naailes en een fout geknipt stuk voering nog net veel verder zijn geraakt. :-)


8 opmerkingen:

  1. Ik vind het kleedje heel erg geslaagd! :) Ik nog maar even bezig met naaien en ik droom er alleen nog maar van om zo een mooie kleedjes te maken... maar met veel oefenen komen we er wel :)

    http://liesellove.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer tof kleedje! En wat een leuke buit heb je meegebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh, dat kleedje is prachtig! Een modelletje dat ook nog op mijn todo-lijst staat...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hip kleedje! en o zo mooie tapejes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kleedje!! de papiermier...daar ben ik ook klant!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh dat stofje!! I like!
    Heel mooi jurkje ook. Fluo is het helemaal van de zomer hè!
    Zeg, maar wat is 'het gekende' stoffenkraam op het Stoffenspektakel? Ik zie er zoveel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je hebt daar zo een kraam waar het altijd hel is met zo voorgeknipte stukken van een halve meter katoentejs en tafelzeil

      Verwijderen