Pagina's

zondag 14 juli 2013

Confituur

Mijn oog was al gevallen op dit confituurboek. De beste vriendin had het in haar collectie en na het eens door te bladeren, kreeg ik het water in de mond en ondertussen ligt hij hier ook tussen de kookboekencollectie. Aangezien er al aardbeien- rabarber en een rode vruchten variant werd gemaakt, zocht ik het nu in een andere hoek. Het werd een exotische versie, nl die met Ananas, mango, banaan en appelsien. Het enige wat ik anders deed was appelsiensap uit de fles gebruiken ipv verse appelsientjes te persen. Tja in de winkel staan en in u eigen denken dat je wel weet wat je allemaal nodig hebt, niet dus! Maar het resultaat is in ieder geval erg lekker!!!!

Nog enkel te voorzien van labeltje

1 opmerking:

  1. Mmmmm :) ziet er overheerlijk uit!
    Ik heb het boek van madam confituur ook in mijn boekenkast staan en is idd een zeer tof boek hé. Geniet van de confituur ;).

    BeantwoordenVerwijderen