Pagina's

woensdag 3 juli 2013

Kleedje

Begin juni werd ik op shopville verliefd op dit stofke van Annamarieke
Ik zag er meteen een overgooierke in voor dochterlief. Een patroontje uit een ottobre (vergeef mij de luiheid om de juiste te gaan zoeken) van een simpel A-lijntje. Om het geheel toch wat op te smukken, plaatse ik aan de armgaten en de halslijn een zigzag bandje tussen de stof en de voering. De zoom werd voorzien van een kanten biaiske.
Voor mezelf kon ik nog wel een nieuw papierenzakdoekenzakske gebruiken en daar vond ik dat stofje dan ook weer perfect voor.
En dan rest er nu nog een strook overschot om zorgvuldig te bewaren tot het geschikte project.

2 opmerkingen:

  1. Wat een super schattig stofje! Kan me goed voorstellen dat je daar verliefd op werd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kon hier gisteren niet reageren! Hopelijk lukt het nu wel...

    Die stof vind ik ge-wel-dig!!! En het jurkje is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen