Pagina's

donderdag 26 juni 2014

Een nieuw jasje voor al mijn klantenkaarten

Klantenkaarten, ne mens word er al eens zot van. Enkele weken geleden maakte ik er al een grote kuis in en bedacht ik me dat het zakje ook wel al zijn beste tijd had gehad. (Het was dan ook één van de eerste dingen die ik drie jaar geleden maakte.
Toen ik enkele dagen gelden Pinterest nog een aan het afschuimen was , kwam ik deze tegen: Zipper card Pouch. In de restjesbak werd gekeken naar een leuke combinatie. En kwam ik uit bij stofjes die ik al eerder gebruikt voor een handtas en een topje.
Wat knip, strijk (versteviging) en vooral veel pruts en friemelwerk later vind ik het super schattig geworden. Doordat de rits in een kromming gaat moetje dus wel wat rekening houden met wat prutsnaaiwerk.






Buitenstof: Bambiblauw
Binnestof: Veritas
 
Enkele weken geleden zag ik ook ergens vlaggenlijnen van tafelzeil passeren in blogland. Een ideaal project voor enkele restjes tafekleed en een mega kitch vlaggenlijn uit een tafekleed dat ik ook online kocht om er een boodschappentas van te maken, maar uiteindelijk vond ik de stof maar niks, maar voor een vlaggenlijn bleek het nu wel perfect te zijn.

Stof: Stoffenspektakel





7 opmerkingen:

  1. Origineel, zo'n zakje met bocht in de rits. :-)
    Ik ben fan van het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuk jasje geworden voor je kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk tasje... Mijn pochetteke is vorige week gescheurd, dus deze komt bij op mijn ellenlang to do lijstje. :)
    En toch een dubbel gevoel bij de vlaggenlijn... Heel mooi, dat wel, maar de schaar zetten in zo een leuk stofje!?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke zakjes!

    Je mag je foto's uploaden op onze facebook-app, zo maak je elke week kans op een bon ter waarde van 25 euro!

    https://www.facebook.com/Veritas/app_119148074942998

    Creatieve groetjes, het veritas-team!

    BeantwoordenVerwijderen