Pagina's

zaterdag 2 januari 2016

Happy 2016!

Eerst en vooral aan elk van jullie een spetterend 2016 gewenst!


Mijn vorige blogpost is alweer een half jaar geleden. Er is zeker genaaid geweest, misschien wat minder dan gewenst, maar dat hopen we in 2016 weer op te krikken. En aangezien ik onder kerstboom het boek "200 jurken" vond, zullen er wel wat kleedjes voor mezelf volgen.

Dit jaar ga ik de verbeelding bookchallenge 2016 aan. Mijn eigen vorderingen kan je op een extra pagina volgen. Op de blog van verbeelding lees je dan weer meer info over de challenge.
Op mijn extra pagina staat een lijst met alle te lezen boek"thema's". Alle suggesties zijn natuurlijk welkom!

Hier alvast nog enkele naaisels van de afgelopen maanden (ik vergat helaas ook wat foto's te nemen)


Kleedje volgens princess castle patroon 
Froy&Dind stofje en elastische biais van bij Phiona
(trouwens eerste maal dat ik elastische biais gebruikte)

Hieronder nog 2x Princess castle kleedjes, tja het blijft een leuk patroon en het 
voornemen is  om voor de dochter enkel nog tricot kleedjes te maken, 
aangezien ze de katoenen  kleedjes toch bijna niet aandoet)

longsleeves volgens ottobre patronen

pyjama's heb je nooit tekort en zo gemakkelijk met het broek patroon uit SVDHZ 2








2 opmerkingen:

  1. Princess Castle vind ik een prachtpatroon! Ik kocht het boekje speciaal daarvoor en maakte deze zomer mijn eerste versie. Livje stond het geweldig mee en droeg het heel graag! http://with-love-by-eva.blogspot.be/2015/07/princess-in-finch.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is het princess castle kleedje ook een favoriet.
    En ik ga ook meer tricot kleedjes maken voor de dochter want deze komen het vaakst uit de kast.

    BeantwoordenVerwijderen